Pojasnilo DURS, št. 4230-181/2009-2, 1. 7. 2009
Zavezanec navaja, da je v njegovi prodajalni stranka reklamirala pred slabim mesecem dni kupljeno blago. Sama reklamacija ni sporna. Stranka želi vračilo kupnine, vendar nima računa, niti kakršnegakoli potrdila o nakupu. Ima samo deklaracijski listič s številko artikla, ki se je nahajal na blagu. Stranka trdi, da lahko zahteva kupnino v roku 2 mesecev od nakupa tudi v primeru, ko ne more predložiti računa, vendar je zavezanec mnenja, da je zahteva v nasprotju z Zakonom o davku na dodano vrednost, zato prosi za pojasnilo.
V zvezi z navedenim odgovarjamo:
DURS ni pristojen za razlago uveljavljanja pravic potrošnikov iz naslova stvarnih napak. Z vidika DDV pa Zakon o davku na dodano vrednost določa, da davčni zavezanec lahko zmanjša davčno osnovo, če je bila kupnina ali del kupnine vrnjen končnemu potrošniku ali njeno plačilo odpuščeno.
Ni komentarjev:
Objavite komentar