sreda, 11. maj 2011

Novosti - 10. maj 2011 - Objavljeni podatki iz letnih poročil za leto 2010

Izpostavljamo:

Več novosti:

Zanimive debate s foruma:

Pomembni datumi v naslednjih dneh:

  • Do 13. 5. – Intrastat – Statistika blagovne menjave med državami članicami EU za april 2011
  • Do 16. 5. – obračun in plačilo prispevkov za socialno varnost za zasebnike, ki opravljajo dejavnost za april 2011
  • Do 16. 5. – plačilo pavšalnih prispevkov za PIZ in zdravstveno zavarovanje za zasebnike, ki opravljajo dejavnost kot postranski poklic za april 2011
  • Do 16. 5. – obračun in plačilo prispevkov za socialno varnost za lastnike zasebnik podjetij, ki nimajo plače za april 2011
  • Do 16. 5. – plačilo požarne takse za april 2011

1 komentar:

Frank Raymond pravi ...

Pozdravljeni Vsi,
Moje ime je Ahmad Asnul Brunei, stopil sem v stik z gospodom Frankom Raymondom za znesek posojila v višini 250 000 dolarjev. Potem so mi povedali, kako sem odobril zahtevani znesek posojila, potem ko sem ponovno tvegal, ker sem bil tako obupan za ustanovitev podjetja na moje največje presenečenje je bil znesek posojila odobren za moj bančni račun v 24-ih delovnih časih brez kakršnega koli stresa pri pridobivanju mojega posojila. Bil sem presenečen, ker sem bil prvi žrtev prevara! Če ste zainteresirani za zagotovitev kakršnega koli zneska posojila in ste v kateri koli državi, vam bom svetoval, da se lahko obrnete na g. Frank Raymondja preko elektronske pošte frankraymondloaninvestment@gmail.com